• وبلاگ : فرجي ديگر
  • يادداشت : هديه تولد
  • نظرات : 5 خصوصي ، 17 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + گل گلي... 

    سلام شناختي ؟؟

    خيلي قشنگ بود ساعت از يازده شب گذشته شب قدر است آجيم گير داده پاشوبريم مسجد اما دلم نيومد بدون اينکه چيزي خوانده باشم کامپيوتر را خاموش کنم ....مثه اين که آجيم دست بردار نيست بايد پاشم برم ....دعات مي کنم چون بهترين هديه ماه رمضان سال 91 شد يه آجي بزرگ وخوب و مهربون ....

    پاسخ

    سلام بله آبجي كوجيكه. ناقلا هديه تولدو خوندي براي همينه ميگم آباني هستي !!
    با سلام
    به وبلاگ حاميان دولت ولايي نيز سر بزنيد. مطالب وبلاگ ما را با دقت بخوانيد و نظر دهيد. در صورت تمايل به همكاري و حمايت سايبري از گفتمان دولت ولايت شناس، به ما اطلاع دهيد. به اميد پيروزي حق برباطل

    يک پونز به خودم يک ميخ طويله به ديگران

    از کودکي اين مسئله برايمان جالب بود که چرا پدري که هميشه سيگار بر روي لبش است اما وقتي متوجه مي‌شود پسرش سيگار مي‌کشد او را توبيخ مي‌کند؟

    چرا زمانيکه يک پسري با چند دختر دوست مي‌شود، وقتي متوجه مي‌شود که خواهرش با يک پسري در ارتباط هست، خونش بجوش مي‌آيد؟

    چرا وقتي خواستگار براي دخترمان مي‌آيد، تأکيد مي‌کنيم که بايد مهريه دخترمان بالا باشد، اما زمانيکه براي پسرمان به خواستگاري مي‌رويم، چانه زني ميکنيم که مهريه را کم کنيد!

    چرا وقتي که به دنبال شغلي مي‌گرديم، به چند آشنا سفارش مي‌کنيم که کارمان را زودتر انجام دهد تا در فلان اداره مشغول شويم، اما زمانيکه متوجه ميشويم که يکي از اقوام رئيسمان، در آن اداره مشغول شده است، در مجموعه براي او حرف درست ميکنيم که فلاني پارتي بازي کرده است!

    جواب اين چراها و هزاران چراي ديگر را بايد در چه جستجو کرد؟ علت اين تناقض گويي افراد چيست؟....

    ادامه مطلب در وبلاگ bayadkarikard.blogfa.com



    آنان که به پناه جستن از خدا عادت دارند ، در تجارت با او سود برده ، به عزتش پناه برده به لطف او از خواري به عزت رسيده ، و از ستم به عدل او پناه جسته و به رحمتش از بلا بهبودي يافته و به بي نيازي او از تنگدستي به توانگري رسيده ، و به ترس از او ، به گناهان و لغزشها و خطاها دامن نيالوده ، و در سايه طاعت پروردگار به کار خير و رشد و ثواب موفق گرديده و به توانايي و قدرت بين آنان و گناهان فاصله افتاده همه نافرماني ها را در پيشگاه خداوند ترک کرده و در جوار او ظهور حجتش را انتظار مي کشند . مولانا من چه کنم ؟!
    دستم را بگير . .

    سلام بزرگوار

    استفاده کرديم مطالب جالبي بود ..

    موفق باشيد [گل]

    وبلاگ جديدي زدم ، هنوز چيز زيادي توش نيست
    با حضورت معطرش کن
    منتظرتم ...
    مي دانم که روزي مي آيي و پرستو هاي مهاجر را بر شاخسار آرامش ، ما وا مي دهي اي خوب !
    ديگر نمي توانم اشکهايم را ،
    در چاه چشمانم اسير کنم ،
    باران اشکم را بر سجاده نيازم جاري مي کنم که اشک ،
    مهر استجابت دعاست .
    اي زلال عصمت ، آتش معصيت در وجودم شعله ور است ،
    بر من ببار و تطهيرم نما ،
    بيا تا ايمان غرق گرداب گناه نشده ،

    سلام بزرگوار

    استفاده کرديم ...

    موفق باشيد ..[گل]
    انّ الله لا يغير ما بقوم حتي يغيروا ما بانفسهم ( رعد / 11 )

    رفتارها و عملکرد بشريت عامل غيبت بوده است و ظهور حضرت حجت جز با دگرگوني ، تغيير اين رفتارها و عملکردها صورت نمي گيرد . يکي از تکاليف شيعه در زمان غيبت ، انتظار فرج است . منتظر واقعي کسي است که از يک طرف بيشتر به دنبال فهم دين و شناخت آن است و از طرف ديگر پيوند گسست ناپذير با اهداف و آرمان هاي امام موعود دارد و دست کم در حوزه خود سعي در رفع مشکلات و نابساماني هاي مردم مي کند و خواسته هاي امام را در محيط خود تحقق مي بخشد . امري که در کنار همه اين تلاشها نقش اساسي دارد ، دعا در حق ظهور است . دعايي که نبايد لقلقه زبان باشد . انتظار هيچ چيز جز نشان دادن احساس نياز نيست و اين نشان دادن راههاي متفاوتي دارد که حرکت و کوشش در جهت شناخت دين و عمل به آن و ديگر دعا براي فرج است .

    سلام بزرگوار

    استفاده کرديم ...

    موفق باشيد ..[گل]
    خدايا ما را چراغ هدايت براي شناخت راه از بيراهه و کشتي نجات براي عبور از طوفان‌هاي سهمگين مشکلات و مصائب و اقيانوس‌هاي متلاطم ابتلائات و امتحانات عنايت کن. خدايا حسين (ع) را به قلب‌هاي ما ببخش تا هم چراغ هدايتمان باشد هم کشتي نجات..

    فرا رسيدن عاشوراي حسيني بر شما تسليت باد...
    سلام
    ان شاء الله موفق باشيد
    التماس دعا

    يا حسين(ع)،تو در کربلا تمام نشدي، خدا نخواست که تمام شوي و خدا آن‌چه را بخواهد خواهد شد.تو و کربلايت زيباترين و چشم‌نوازترين تابلوي تاريخ هستيد و چه زيبا خواهرت زينب، راوي اين تابلوي خدايي شد و فرمود: «مارأيت الّا جميلا» من در کربلا جز زيبايي نديدم. درست مثل تو که درهنگامه‌ي پرپرشدن اصغر برروي دستانت خون گلويش رابه آسمان پرتاب کردي وسرودي: هَوَّنَ عَلَيَّ مَا نَزَلَ بِي أَنَّهُ بِعَيْنِ اللَّهِ چقدرآسان است آنجه برمن مي گذردوقتي پيش چشم خداست. خدايا قطره اي ازاين نگاه زيبا وزيبانگررا به ماببخش تا دربرابرمشکلات ومصيبت ها براي کسب رضايت توصبور باشيم وشکرگذار.آمين

    تسليت مي گيم اين ايام رو به شما ...

    التماس دعا [ناراحت]

    سلام بانوي همجوار

    تولدت مبارک عزيزم

    ما را درياب بيشتر خواهر جان

    اي مردمان کوچه تاريخ! زمان را چراغاني کنيد؛ نکند حافظه تاريخ کم شود! نکند خبر امامت ابوتراب، لاي ورق‏هاي تاريخ، خاک بخورد! همه جا را چراغاني کنيد؛ هر چراغي که به شکرانه برمي‏افروزيد، آيه‏اي از حقانيت علي خواهد شد.غدير، فقط آبگيري خشک نيست؛ غدير، جغرافياي تنهايي علي و فاطمه است.غدير، خاطره تشيع است که نيمه شب‏ها و سحرگاهان، ذکر نام علي و فرزندانش را تداعي مي‏کند.

    عيدسعيدغدير برشما مبارک و فرخنده باد [گل][گل][گل]
    + پريسا 

    سلاااااااااااااام آجي گله.

    خوبي؟

    خوب ما رو پابند اين شهر به درد نخور خودتون کردي و خودت تو شهر ما صفا مي کني ها.

    من خودم الان دو هفته ست قم نرفتم. ولي تو هر هفته ميري

    زيارتت قبول

    حالا باورت ميشه تو اين همه سال که من قم زندگي ميکردم هنوز اونجا نرفتم

    من که ديگه ته بي لياقتام

    مطلبت خيلي به دلم نشست

    يا علي

    + ريحان 


    سلاااااام آجي گل خودم

    اول زيارت قبول بعدم تفلدت مبااااااااااارک.نميدونم الانم با وجود حال و هوايي که همش از قم و زيارت و دوستاي جديد و درس و ....ميگي هنوزم دنبال کارات هستي که برگردي پيش خودمون يانه! من که فک نميکنم و به همون دوروز اکتفا ميکني . هروقت پستاي جديد تورو ميخونم نميدوني که چقدر انرژ ي مي گيرم.آخه اينروزا سراغ هرکي ميرم پست خداحافظي گذاشته، يکيش همين آبجي خودمون پري يا به قول خودت جوجو.خب آدم نااميد ميشه اونم به خصوص برا ما تازه واردا

    هرموقع فرصت کردي رو حرف تو حساب ميکنه دعواش کن

    خوشحالم!خوشحالم که آجي خوبي مثل تورو خدا بهمون داده. ازش ممنونم.

    با علي باشي و زهراوار


    خوشا به احوالتون که در چنين شهر عزيزي و در جوار چنين بزرگواراني مشغول به تحصيل هستين... نمي دونستم که خانمها حق ندارن بيشتر از دو ساعت در جوار اين بزرگواران باشن!

    هر موقع که اونجا ميرين از جانب من سلامي به استاد بزرگوار شهيد مطهري بدين و بگين که فلاني گفت همواره راهش رو ادامه خواهم داد... ممنون

       1   2      >