سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرجی دیگر

هنوز هم بوی غدیرمی آید ...

دیروز در دانشگاه تهران همایش و جشن ولایت با حضور حاج آقا احمد پناهیان(اخوی کوچکتر حاج علیرضا پناهیان) و حاج آقا طاهری برگزار شد. استاد پناهیان اشاره خوبی کرد که هوز در حال و هوای غدیر هستیم و از بس این واقعه بزرگ است جای حرف بسیار دارد . ایشان به غدیر انقلاب هم اشاره کرد و ... صحبت های جذاب و شنیدنی دیگر که در سایت کانون رهپویان غدیر موجود است . بهانه ای شدکه سراغ خطبه غدیر بروم :

دوباره خطبه غدیر را باز کردم ( از کتاب تنها راه رستگاری سید مهدی شجاعی که ترجمه خطبه پیامبر(ص) در غدیر است ):

و سالت جبرئیل_علیه السلام _ان یستعفی لی من تبلیغ ذلک الیکم _ ایها الناس ...

و خواهش کردم از جبرئیل _علیه السلام _ک مرا معاف کند از رساندن این پیام به شما مردم !

به این دلیل که می دانم مومنان خداجو تا چه اندازه اندکند و منافقان دنیا پرست چقدر فراوان و مطلعم از حیله و فساد گنهکاران و نقشه های مکرآمیز آنان که اسلام را به سخره گرفته اند...

و به دلیل اذیت و آزارشان نسبت به من که یک بار و دو بار نبوده است تا آنجا که مرا گوش نامیدند (یعنی که من در مقابل علی یکپارچه گوشم ) چرا چنین پنداشتند ؟!به دلیل همراهی پیوسته اش با من و محبت و توجه من به او .تا آنجا که خداوند عزوجل در این باره آیه ای نازل فرمود :

و منهم الذین یوذون النبی و یقولون هو اذن ...( سوره توبه آیه 61 )

و اگر بنای من بر افشای نامشان بود، اسم تک تک شان را می گفتم و چهره یکایک شان را نشانتان می دادم ...ولی به خدا فسم که در حقشان لطف و اکرام را به اتمام رسانده ام.

.... و پس از من امارت بر مومنین برای هیچ کس جز او جایز و حلال نیست !

تصاویری از مختارنامه در ذهنم تداعی شد و دیالوگ ابن زیاد و مسلم که کسی از پیامبر ارث نمی برد . مگر چند سال از واقعه غدیر گذشته که فرزند علی (ع) را اینگونه تنهامیگذارند ... همواره تاریخ دوباره تکرار می شود همانطور که با وجود بیان واضح و شفاف پیامبر در امامت مولا هنوز در عصر کنونی ان قلت ها و جود دارد !( مدینه و بقض بقیع و قبری بی نشان ....)

معاشر الناس ! النور من الله عز و جل فی ثم مسلوک فی علی ...

ای مردم ! نور خداوند عز و  جل در من تجلی یافته و سپس در علی جاری شده و در نسل او استمرار یافته تا قائم مهدی  همان کسی که حق خدا را باز می ستاند و نیز تمام حقوقی که از آن ما بوده است .  


نوشته شده در یکشنبه 89/9/7ساعت 10:57 صبح توسط پرنده نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin