سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرجی دیگر

                                     "  یا حق "

خیانت کوکاکولا :

وزارت خارجه رژیم اشغال گر قدس در روزنگاری که برای  سال 1345 منتشر کرده ، شش واقعه را حیاتی خوانده است . مخالفت صریح شرکت کوکاکولا با تحریم اسراییل از سوی کشورهای اسلامی، یکی از این وقایع است.

این شرکت در سال 1356  به پاس سی سال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی!! و مقاومت در برابر تحریم مسلمانان از سوی هیات اقتصادی اسراییل مورد تشویق قرارگرفت!!

کوکاکولا دربرابر دریافت 55 میلیارد تومان معافیت مالیاتی ، یک مجتمع تولیدی در زمین های یک روستای فلسطینی ساخته است.

 

خودکشی با کوکاکولا...:

کارشناسان تغذیه، مصرف کوکاکولا را برای کودکان و نوجوانان مضر میدانند . مصرف این گونه نوشیدنی ها مانع از جذب کلسیم ، منیزیم ، ویتامین  A  و B میشود. علاوه بر آن ، برای کودکان در کشورهای جهان سوم ، این شرکت در محصولات خود ، از مواد سمی و خطرناک استفاده میکند.

شرکت کوکاکولا از سال 1297 تاکنون از مواد اسیدی مضر برای تولیدنوشابه استفاده میکند .

سازمان غذا و داروی آمریکا ، پس از بررسی های فراوان نوشابه های کوکاکولا در سال 1385، ازوجود ماده سرطان زای بنزن در آنها خبرداد.   

 

 

خلاصه اینکه: نمیگویم کوکاکولا ، پپسی ، فانتا و.... هزاران مارک اسراییلی دیگر که جهان را قبضه کرده ، نخریم و استفاده نکنیم ، چون به اسراییلی ها کمک مالی کرده ایم و در کشتن یک کودک بی گناه فلسطینی سهیم شده ایم....

میگویم اینها را مصرف نکنیم ، حداقل به خاطر سلامتی خودمان هم  که در معرض خطر قرار میگیرد ، چون همان اسراییلی ها که فلسطین و لبنان را خالی از سکنه میخواهند و کشتار آنها برایشان روزمره شده ، همان ها چشم دیدن هیچ مسلمانی را ندارند و من و تو را هم از این طریق می خواهند بکشند..ذره ، ذره ، به تدریج ... به شکلی که خودمان نفهمیم ...

 

نکته : متاسفانه شرکت خوش گوار مشهد با پرداخت سالانه بیش از یک و نیم میلیارد تومان به یکی از شعبه های کوکاکولا ، محصولات این شرکت را تولید و توزیع میکند !!!

منبع :    URL: http://www.inminds.com/boycott-coca-cola.html

کمک به قاتلین...
نوشته شده در جمعه 87/7/5ساعت 12:0 صبح توسط پرنده نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin