سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرجی دیگر

                                                  " به نام صاحب قرآن "

اگر ما این قرآن را برکوهی فرو فرستاده بودیم ، آن را با همه صلابت و عظمتش ، در برابر خدا خاشع واز ترس او از هم پاشیده می دیدی ... ما این مثل ها را برای مردم می زنیم ، باشد که در قرآن بیندیشند !

مدتی بود که مدام تصمیم به نوشتن می گرفتم ولی دستم به نوشتن نمی رفت ذهنم پرشده از موضوعات مختلف ! تا امروز که دوستی برایم پیام داد که سوره حشر را برای واگذاری دولتمردان ملعون آمریکایی به خدا ، در بی حرمتی به قرآن قرائت کنید .

 آیات آخر سوره حشر که در بالا قسمتی از آن را آوردم به حق زبان گویا در این ایام است انگار که این آیات را خداوند همین روزهای اخیر بربندگانش نازل کرده تا همه بدانند که قرآن صاحبی دارد از خودش با عظمت تر ... بدانند هر کاری بکنند با این کتاب ، صاحبش می بیند و درآن روز که نمی بینند ، طعم عملشان را با تمام وجود می چشند !

ما زیاد می شویم ! در حال گرفتن دنیا هستیم ما با بهترین دین آسمانی به بهترین شیوه ها جهان را فرا میگیریم تا امام بیاید ...

در روایتی از حضرت صادق (ع) آمده  : خداوند متعال در صلب کافران و منافقان نطفه افراد با ایمانی نهاده است ، به همین جهت بود که علی (ع) از کشتن پدران کافر خودداری می نمود تا اولاد مومن از آنان به وجود آید و بعد از آن به هریک از آنها دست می یافت به قتلش مبادرت می کرد. (عصاره خلقت ، آیت الله جوادی آملی )

چقدر آشناست تصویر شطرنجی این ابلهان ! وقتی مرتکب زشت ترین ها شده اند

تصویر کسانی که در مردابی افتاده و بیم جان دارند و دست و پا می زنند که هر کاری بکنند تا نجات یابند ولی ... نجاتی در کارنیست و نابود می شوند !

ما زیاد می شویم     زیاد شده ایم !            جهان از آن اسلام است و پیروانش

با یاد تو آغاز شد این گریه مکتوب                                 ای حسرت دیدار به پایان نرسیدی

پ.ن

این بیت زبیای آخر متن از یکی از غزل های استاد محمد جواد محبت است .

 قرآن در دل های ماست

 


نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 1:10 صبح توسط پرنده نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin