سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرجی دیگر

آجرک الله صاحب الزمان (عج)

" اگر روزگاران مر به تاخیر انداخت و تقدیر الهی مرا از یاری تو بازداشت و نبودم تا با دشمنان تو بجنگم ، اکنون هر صبح و شام بر تو ندبه و زاری می کنم و برای تو به جای اشک خون می گریم ."

این نجوای سوزناک پسری ست که از پس قرون و اعصار، عاشقانه پدرش را می خواند و برای رنج و قربت جد قریبش ناله سر می دهد ، فرزندی که آرزوی درکاب بودن پدر را داشت ... لیکن خداوند تقدیر دیگری را برای او و خاندانش رقم زد ... که در آینده ای نه چندان دور ، منتقم شود !

این زمزمه عاشقانه " زیارت ناحیه مقدسه حضرت صاحب الزمان (عج) " نام گرفته و الحق کدام مقتل به گویایی و زیبایی این زیارت یافت می شود ؟!

گویا مولای آخر الزمان در گوش ما زمزمه می کند که چگونه در این مصیبت بگرییم و چگونه اجداد پاکش را زیارت و چگونه صدایشان کنیم .

 ....السلام علی من جعل الله الشفاء فی تربته؛ السلام علی من الاجابة تحت القبته ؛ السلام علی من الائمة من ذریته .... السلام علی المرمل بالدماء ؛ السلام علی المهتوک الخباء ...

سلام بر کسی که خداوند شفای بیماریها را در خاک مزار او قرار داد ؛ سلام بر کسی که در زیر گنبد حرم او دعا مستجاب است ؛ سلام بر کسی که امامان معصوم (علیهم السلام ) از نسل اویند ...

سلام بر آنکه پیکرش بخون آغشته شد ؛ سلام بر آنکه حرمت خیمه گاهش شکسته شد ...

سلام بر کشته شده به دست زنا زادگان ؛ سلام بر آنکه فرشتگان آسمان بر او گریستند ...

السلام علی یعسوب الدین سلام بر سرور و سالار دین ...

 سلام بر آن گریبان های دریده ؛ سلام بر آن جسدهای عریان مانده ... سلام بر آن جرعه نوش جام نیزه ها ...سلام بر آن زنان آشکار ( بیرون خیام حرم )

السلام علی من افتخر به جبرئیل ؛ السلام علی من ناغاه فی المهد میکائیل ...

سلام برآنکس که جبرئیل به او افتخار میکند ؛ سلام بر آن کسیکه میکائیل در گهواره با او به گفتگو می پرداخت و او را شادمان می کرد ...

.

.

.

مولای من! فرزند حسین (علیه السلام ) ! می خواهم اینگونه خطابت کنم که تو خود به من اینگونه آموختی :

آجرک الله مولای ! اگر روزگاران مر به تاخیر انداخت و تقدیر الهی مرا از یاری جد تو بازداشت و نبودم تا با دشمنان او بجنگم ، اکنون پیمان می بندم که تو را، فرزندش را تنها نگذارم ، که بر فراقت هر صبح و شام ندبه و زاری کنم ، که با دست دستگیرت آماده شوم ، که با طوفان های آخر الزمان از پای نیفتم ...

دریاب مرا ! دریاب ! به عمه ات زینب (س) که فرشتگان از صبرش به شگفت آمدند ...

پی نوشت (کلام جامانده ) :

اول : متن های بالا فرازهایی (البته نه به ترتیب) از زیارت ناحیه مقدسه به ترجمه واحد تحقیقاتی انتشارات صائب و ویرایش استاد فولادوند بود .

دوم : دلم میخواست درباره همایش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت یک پست ویژه کار کنم که وقت گذشت و به ایام عزای حسینی رسید ؛ همیشه سوالی در ذهنم بود که دراین سنگر نشانه حسینی بودن چیست ؟ با شهادت استاد شهریاری بعد از استاد علی محمدی ، به معنای کار حسینی در علم رسیدم ، آنقدر که دشمنان یزیدی تاب زنده ماندنت را نداشته باشند!

حالا مطمئنم که برای تولید علم واقعی ، برای پیشرفت و برای افتخار نظام اسلام ،باید حسینی وارد میدان شد و بهانه ها به دور ریخت و امکانات زیادی هم طلب نکرد ؛ (مثلا همین همایش که با هزینه کم برگزار می شود چون متولی اش ولی فقیه است وسمیناهار ! نمی شود و اتلاف وقت و خواب بودن مدعوین ندارد و ... باید از مرام امام خامنه ای (مدظله) یاد گرفت و تبعیت کرد)


نوشته شده در پنج شنبه 89/9/25ساعت 9:7 عصر توسط پرنده نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin